Proteini i Suplementi za Teretanu Srbija

MUSCLE PHARM – DYMATIZE – ULTIMATE NUTRITION – UNIVERSAL NUTRITION – LABRADA – TWINLAB

Pogledajte Naše Naprodavanije Proizvode!

Muscle Pharm

DOBRO DOŠLI NA PROTEINISUPLEMENTI.RS

Na ovoj stranici možete da nadjete sve najbolje proizvode vodećih svetskih proizvodjača koji će vam pomoći da pružite svoj maksimum i povećate svoje performanse.

Nema sumnje da možete odlično da povećate svoje mišiće ako se dobro hranite i redovno dižete tegove, ali da biste izvukli maksimum, potrebni su suplementi. Napisali smo ovde kratak vodič o 9 najboljih suplemenata za masu koje možete da kupite. Napisani su u redosledu od najvažnijih bez koji se ne može, do onih manje kritičnih ali ipak bitnih za nabacivanje mase. Poenta je da vam pomogne ako imate budžet i trebate da odlučite koje suplemente prve da kupite. Ako novac nije problem, onda slobodno kupite sve što je potrebno i koristite ih kako treba – što se nas tiče, mišića je nikad dosta.

Za većinu ljudi, kada pomisle na suplemente za teretanu, odmah im padnu na pamet proteini. I dok proteini jesu izuzetno važni, ako ne i najvažniji, za tvoje rezultate, oni nisu jedini faktor koji će ti pomoći da budeš bolji, brži jači i zdraviji.

Pročitajte ovde o 9 najboljih vrsta suplemenata za masu.

Zašto je na listi: Whey proteini su na samom vrhu liste suplemenata za dobijanje mišićne mase zato što su najvažniji za sintezu mišića. Whey su mlečni proteini koji sadrže visok nivo amino kiselina (BCAA, broj 4 na našoj listi). Ukratko – Whey je najbitniji zato što se brzo vari i brzo stiže do mišića da krene da ih izgradjuje. Whey proteini takodje sadrže i peptide (male proteini) koji povećavaju krvotok ka mišićima. Zbog toga su Whey proteini preporučljivi da se konzumiraju odmah nakon treninga.

Zašto je na listi: Postoje i drugi mlečni proteini, kao što je kasein, i on je samo za nijansu manje važan od Whey-a. Kasein je uvek bio nešto manje popularan zbog sporog varenja, ali zbog toga je odlična užina pre spavanja zato što sprečava katabolizam dok spavate tako što polako i ravnomerno deluje. Kasein vas isto neće previše zasititi, tako da je odličan za ljude koji žele da što više povećaju mišićnu masu. Nova istraživanja pokazuju da kada se uzima posle treninga, kasein poboljšava sintezu mišića na isti način kao i Whey. Čak se i preporučuje da se posle treninga kombinuje Whey i kasein, zato što može mnogo bolje da utiče na izgradnju mišića nego sam Whey.

Zašto je na listi: Kreatin se sastoji iz 3 amino kiseline – arginin, metionin i glicin. Naučna istraživanja i lična iskustva pokazuju da osobe koji koriste kreatin mogu da dobiju i do 4-5kg telesne mase i da dramatično povećaju snagu. Kreatin radi na nekoliko načina. Prvo, povećava količinu brze energije u mišićima koja je potreba za ponavljanja u teretani. Što više energije imate, više ponavljanja možete da uradite sa odabranom težinom, što će vas na duže staze učiniti jačim i većim. Kreatin takodje skuplja više vode u vaše mišićne ćelije, što širi ćeije i stimuliše dugoročni rast.

Zašto je na listi: Na našem “Amino Kiseline Razgranatog Rasta”. Odnosi se na leucin, izoleucin i valin, koje su najbitnije amino kiseline za oporavak i izgradnju mišića. Leucin je najvažniji od te 3, zato što istraživanja pokazuju da sam po sebi može da stimuliše sintezu proteina mišića. Ipak, najbolje je koristiti sva 3 od jednom, zato što kada rade zajedno pružaju odlične prednosti., kao što je rast mišića i više energije tokom treninga.

Zašto je na listi: Kada je u telu, amino kiselina Beta-Alanin se kombinuje sa još jednom amino kiselinom, histidin, i formira karnozin. Istraživanja pokazuju da kada mišići imaju veću koncentraciju karnozina, imaju veću snagu i izdržljivost. Nekolio studija je pokazalo povećanu snagu kod sportista koji su koristili Beta-Alanin, Jedno novije istraživanje je pokazalo da učesnici koji su uzimali Beta-Alanin su dobili veću mišićnu masu i izgbili više masnoća nego učesnici koji su koristili samo kreatin.

Zašto je na listi: Azot Oksid je molekula koja se nalazi po celom telu i koja učestvuje u raznim procesima. Ono zašta je najinteresantnija bodibilderima je sposobnost da proširi krvne sudove, što omogućava povećan dotok kiseonika, nutrienata, anaboličnih hormona i vode (krv je uglavnom voda). To vam pruža više energije tokom treninga i bolji oporavak i rast posle treninga. NO reaktori ne daju azot oksid, već amino kiselinu arginin, koja se pretvara u azot oksid u telu. Istraživanja pokazuju da su osobe koje su dobijale arginin povećale mišićnu masu i izgubile masnoće.

Zašto je na listi: Ova amino kiselina je omiljena medju bodi bilderima već decenijama zato što igra centralnu ulogu u funkcionisanju mišića i jedna je od najčešćih amino kiselina koje su prisutne u ljudskom telu. Glutamin nudi razne pogodnosti za vežbanje, kao na primer stimulisanje rasta mišića kroz povećanje leucina u mišićnim vlaknima, što pomaže da se smanji nivo oštećenja i takodje pomaže imunitet (što sprečava da se razbolite i propustite trening). Glutamin koji se uzima pre treninga može da smanji zamor mišića i da poveća nivoe hormona rasta. Takodje, nove studije pokazuju da glutamin može da igra ulogu u gubljenju masnoća tako što povećava količinu kalorija i masti koje se sagorevaju za vreme vežbanja i mirovanja.

Zašto je na listi: ZMA je kombinacija cinka, magnezijum aspartata i Vitamina B6. Ovo je važan suplement zato što sportisti koji dosta vežbaju često imaju manjak ovih bitnih minerala, koji služe za održavanje nivoa hormona i poboljšavaju san (koji je ključan za oporavak). Intenzivan trening može da kompromituje nivoe testosterona i IGF-1. Naime, jedna studija je pokazala da sportisti koji uzimaju ZMA su znatno povećali svoje nivoe testosterona i IGF-1 tokom osam nedelja treninga, dok su oni koji su uzimali placebo imali veliki pad oba. Povećavanje testosterona i IGF-1 može da ima ogroman uticaj na rast mišića.

Zašto je na listi: Osim što je popularan suplement za gubljenje težine, sada je poznato i da karnitin povećava rast mišića kroz nekoliko mehanizama, koji su svi klinički dokazani. Pod jedan, karnitin, može da poveća protok krvi ka mišićima, što znači da pruža slične pogodnosti kao NO reaktori. Takodje povećava nivoe testosterona posle treninga i količinu T receptora u mišićnim ćelijama, koji dozvoljavaju više testosterona i opet veći rast mišića. Takodje, suplementi karnitina povećavaju nivoe IGF-1. Kada dodate sve ove pogodnosti, jasno je da postoji ogroman potencijal za rast mišića.